Często zadawane pytania

Ogólny

Dokładamy wszelkich starań, aby przesyłka dotarła jak najszybciej. Zwykle możemy wyprodukować spersonalizowany produkt w ciągu 3-4 dni roboczych. Czas dostawy zależy od przewoźnika, ale zwykle zajmuje dodatkowe 1-2 dni robocze.
Wysyłka jest bezpłatna.
Więcej informacji na temat płatności i wysyłki można znaleźć na stronie Wysyłka i płatność.
Tak, mamy duże doświadczenie w pakowaniu i transporcie luster, a uszkodzenia praktycznie nie występują lub występują w bardzo rzadkich przypadkach. W przypadku uszkodzenia po dostawie należy sporządzić raport uszkodzeń, a sytuacja jest zwykle rozwiązywana poprzez wysłanie nowej sztuki.
Jeśli posiadasz kod rabatowy, zastosuj go w ostatnim kroku zamówienia ("Przejdź do kasy → Zamówienie → Czy masz kupon rabatowy?"). Po kliknięciu pojawi się pole, w którym można wpisać kod rabatowy). Rabat zostanie naliczony na końcu zamówienia.

Z produktem

Bezpośrednio na lusterku, standardowo pośrodku, znajduje się przycisk symbolizujący 3 fale, który włącza i wyłącza podgrzewanie.
Para z lustra zacznie znikać na środku po około 2 minutach. Para zniknie na całej długości lustra po około 5 minutach. Zalecamy włączenie maty podgrzewającej przed wzięciem prysznica, aby mata się nagrzała, a lustro nie zaparowało.
Podgrzewanie nie ma wbudowanego wyłącznika czasowego, więc trzeba je włączać i wyłączać.
Zależy to od osobistych preferencji każdego klienta, ale jeśli wybierzesz przełącznik dotykowy, nie stracisz możliwości kontrolowania i dostosowywania intensywności oświetlenia w razie potrzeby.
Tak, jest taka możliwość. Wszystko należy skonsultować z nami lub napisać w uwagach podczas składania zamówienia.
Tak, lustro zawsze pamięta ostatnio wprowadzone ustawienia.
Owszem, oświetlenie lustra jest wystarczające, ale powinno być wykorzystywane głównie do podświetlania detali i w celach dekoracyjnych. Oprócz lustra LED zalecamy oświetlenie łazienki innym głównym źródłem światła.
Do łazienki nasi klienci najczęściej wybierają chłodniejszą temperaturę światła, czyli 4000-7000K. Do przedpokoju i innych pomieszczeń zalecamy 3000-4000K.
Lustro nie jest przeznaczone do podłączania bezpośrednio do gniazdka. Z tyłu znajdują się przewody elektryczne, które należy podłączyć do przewodu wychodzącego ze ściany. Zalecamy pozostawienie podłączenia fachowcom.

Zdjęcia od zadowolonych klientów

Czy Twoją łazienkę lub inne wnętrze ozdabia lustro DARAMIO?
Będziemy bardzo szczęśliwi, jeśli pokażesz nam Twoje lustro. Prosimy o przesłanie zdjęć na adres e-mail: info@daramio.com.
Udostępniając je w mediach społecznościowych, nie zapomnij dodać #Daramio do postu lub oznaczyć nas @daramio_com.

@daramio_com
Daramio - zdjęcie lustra wykonane przez klienta
Daramio - zdjęcie lustra wykonane przez klienta
Daramio - zdjęcie lustra wykonane przez klienta
Daramio - zdjęcie lustra wykonane przez klienta
Daramio - zdjęcie lustra wykonane przez klienta
Daramio - zdjęcie lustra wykonane przez klienta
Daramio - zdjęcie lustra wykonane przez klienta
Daramio - zdjęcie lustra wykonane przez klienta